ivantanpaettsyskon.blogg.se

Att vår resa till barn inte skulle bli enkel har jag alltid känt på mig på något vis. Men att tålamodet, sorg och rädslor skulle testas så här mycket... det hade jag ingen aning om..

Han är här!


Lillebror är äntligen här! Förlåt för avbrottet i bloggandet. Men vi mår alla bra och jag skriver mer när vi landat i allt  det nya.

Han kom i tisdags. Stor kille! Nästan 4,7 kg och 55 cm lång. Därför är pyjamasen lite liten som ni ser på bilden ;)
Hade packat för små kläder ha ha. 

Hörs snart igen!
Kan inte förstå att vi äntligen är i mål 💜. Den här resan har varit lång å orolig samtidigt som allt nu känns som det mest naturliga i världen 💜
#1 - - Anonym:

Stort grattis till er. 💕 Anna

#2 - - drommaromettplus:

Grattis!!!

#3 - - Sissa83:

Grattis!!

#4 - - Lisa (längtanefterlillal):

Ett stort grattis till er! 💕💖💕Stor kram!

#5 - - Emmet86:

Grattis :) kom han i tid??
Vår Selma föddes redan 1 november, 10 dagar före BF.

Svar: Stort grattis till er med!!!💜 gick allt bra? Hur känns allt? Själv gick jag över tiden en vecka.. Hade nog gått ännu längre om vi inte valt att han skulle ut då ;)
Längtan

#6 - - Natalia Richardson:

STORT GRATTIS!!!
Så kul att läsa att allt gått bra.

#7 - - Emmet86:

Åh, jobbigt! Blev det igångsättning? Det gick bra för oss, Selma var 50 cm och 3228 g stor. Första tiden har varit tuff tycker jag, men hon är magisk!

#8 - - Karin:

Stort grattis! Kram

#9 - - Syskonlangtan :

Stort grattis!!! Varit så dålig på att uppdatera mig på senaste, men så kom jag att tänka på att jag måste kolla hur det gått för dig! Livet med bebis (och 3-åring) tar tid ;)

Svar: Hej!! Tack!! Ja nu är han här. Helt magiskt men samtidigt mkt mkt jobbigt ;) har knappt några minuter över till mig själv just nu. Å dom minutrarna tar jag en dusch. ;) den här lille killen vill bara vara med och på mig dygnet runt.. Men det är han värd att vara så klart. Men jag har glömt.. Eller förträngt.. Hur det var med en spädis ;)

Va kul att höra ifrån dig!! Min telefon kraschade för ett tag sen å i o med det alla bokmärken till bloggar jag följde. Å så hittade jag inte din efter det. Har sökt på syskonlängtan men bara kommit till andra bloggar. Hur är det med er?!
Skriv gärna din bloggadress här igen om du vill :)
Stor kram!!
Längtan

Till top