ivantanpaettsyskon.blogg.se

Att vår resa till barn inte skulle bli enkel har jag alltid känt på mig på något vis. Men att tålamodet, sorg och rädslor skulle testas så här mycket... det hade jag ingen aning om..

Dag 7

Allmänt, Gonal F, I väntan på ett syskon, IVF, Ovitrelle, Äggplocket Permalink0

Kvällsmackan avklarad
 
Dag 7
Inga problem
Jo lite lite illamående i morse men det kan även ha varit mina nerver.  Å huvudvärk ja, det hade jag nästan glömt. Men den försvann under fm 
 
Stoppsprutan sved mindre idag. 
 
Vi gjorde en high five å gick å la oss. 
 
Går snabbt tiden tycker jag. Nu e de kanske kanske bara en kväll med sprutor kvar. Å sen e de bara ägglossningssprutan som ska sättas . .... Å äggplocket ..😁🙏
 
Ska bli spännande å se hur man mår efter det..
Å även under ruvningstiden. 
 
Det blir som en del 2 på den här resan. 
Natti natti!
 
Till top